Veckan lider mot sitt slut

Att jag alltid glömmer att blogga, men passar iaf på när jag hinner eller har tid!
Under helgen har jag kollat igenom lite gamla bilder, det var en hälig tid..
Så tänkte lägga upp en hel del!
Haha så små vi var, Nattis, Frida och jag på ridlägret i Tveta 2007
Åh, Min första medryttar häst. Han var så go lilla Minton!
Haha prinsessa och prins, så fina så på maskiradhoppningen. : )
Hahaha, Anna när stöveln fastnade i leran dom var tvungna att gräva bort leva för att få upp stöveln. Himla kul vi hade det! :D
Han en massa härliga bilder från förut då jag inte hunnit testat rida islandhästar, och då var det kört, jag fastnade för dom vackra hästarna direkt!
Min lilla plutt var kanske ca 2-3 månader efter vi varit och hämtat hem henne! så gullig ♥ Är lyckligast i världen att jag har så snäll mamma som köpte henne!!!
Snart så blir du bra igen!!♥
September 2010
Första tävlingen med Atla i lättklass.
8 i placering b-final 4,77 i poäng
Rosett fick vi också! Lite rädd för att ha den på tränset var hon, men det ska hon väl kunna vänja sig vid med åren ;). Hoppas vi kommer ut på tävlingsbanan igen, är så roligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0