Gott med Kaffe

Sitter och dunkar musik på mitt rum och sjunger till med en kopp kaffe i handen, Lovely! 
Jag är på strålande humör idag ska ni veta.

Min dag!
Vaknade hyfsat tidigt, segade mig i sägen med tv:n på i en timma typ, tog sedan tag i mitt rum och började städa (efter frukosten såklart!) Tog mig därefter ett träningspass med vikter och roliga saker, orkade dock bara träna i 20min.. Men det räcker för mig haha :)
 
Sen blev det på med bikinin för då vart det dags för att sola!!  Såå härligt! Har nu duschat och fixat mig så jag är frech. Lite senare tänkte Hanna komma förbi på besök till mitt nya rum haha. Blir nog skoj, får se vad vi hittar på.
 
 
Hanna, Jag Jeppan (min bror)
Detta var tider det Hahah! Så jäkla kun man hade då ca 2 två år sedan om inte mera.. :) ♥
 
Hoppas eran dag också är/blir bra idag!  ;)
 
Och imorgon ska mamma tapetsera klart mitt rum, Äntligen! Har en vägg kvar, fondväggen så blir nog bra det med. :)
 
Kilar ut till solen en sväng nu pusshejs! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0