Min vackra ägodel ♥

Det vackraste jag vet är min Atla!
Hon är så speciell, gör mig glad. När jag är med henne hänner jag lycka rusa i hela kroppen.
Med dig känner jag mig inte som vem som helst utan den underbaraste människan som fick just dig, att fått lära känna en häst som dig!
Nu har du varit skadad i drygt ett halvår, men du ska ta den tid du behöver för att läka benet och må som du ska igen! Jag slutar aldrig hoppas på dig, du är min och kommer att vara det förevigt vad som än händer du är värd allt min underbaraste häst!! ♥


Jag saknar detta så mycket, inte just att bara rida men att få sitta på dig. När vi komunicerar med varandra, att vi sammarbetar, jag ger komandot och du alltid försöker göra ditt bästa, att satsa till tusen på våran ridning att vi kommer långt sätter våra mål och lyckas!
Jag vill så gärna få känna det igen med just min Atla!
Med dig mår jag bäst! ♥

Nu ska jag fortsätta att so nått på tv och sedan försöka sova här i min ensamhet.. Godnatt på er! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0