Lite uppdatering

Hej!
Igår kväll red jag ut efter grusvägen, Det gick finfint! Börjar bli väldigt mörkt ute nu eftersom snön håller på att smälta, det märkte jag.. 
Men jag ställde och flyttade henne i skritt även fast jag red på grusvägen, hon kändes bra körde också mycket tempoväxlingar i skritten innan jag började tölta. Man kände hur hon tog i i tölten, vilket ör bra men lite mera skulle hon kunna jobbat på. Ska kämpa vidare med det idag, ska förmodligen rida ikväll igen! :D
Traven känndes jätte fin, och galoppen kändes hyfsad, men skulle ha velat att hon tog i mera med baken även där.. Men jag är heelt säker att det kommer, lite mera jobb och sen är vi där! 
 Är rätt nöjd över gårdagens ridning. Blir alltid glad av att ta en tur på Atla! :D
 
Nickolina börjar fatta promenaderna så länge hon inte blir störd vill säga.. Men jag ska börja öva på det också hör framöver. Nu är fokusen att jag ska leda henne under promenaderna. Det har fungerat för det mesta, känns som att det går framåt och det gör mig glad :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0