Denna söting hittade jag i hagen igår, tröttis!

 
 
 
 
Atla tog visst en powernap, lite pömsig.. :)
 
Vi tog oss en promenad på 15 min
 
 
 
Sedan massa puts och gos! 
Efteråt en barbacka skritttur, lovley!
 

12 Juli, alltså idag har jag äntligen tagit tag i att boka resan till Luleå! Så på tisdag sticker jag och Tk iväg och träffar pappsen, bröderna och resten av släkten, blir nog kul! Hoppas på bra väder... : )
 
Efter maten åkte jag iväg till stallet.
 
Katten ville ha lite kärlek..
 
''Oboy, det här är livet''
Haha, nöjd katt!
 
Härligt att solen tittade fram, tyckte nog Stina också :)
 
 
Blev också massa myys med min Sötnos! Även 2 st skrittturen. 
 
Härligt att det blev fint väder när jag var i stallet, underbaart!! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0