Åter besöket på Strömsholm

Hejsan!
 
Idag var det dags igen att fara iväg på åter besök för att kolla upp Atla's ben. Har varit såå spänd för att det inte skulle varit bra denna gången heller, men icke.. Hon markerade ingenting, allt såg bra ut!!! :D Såå lycklig! 

Nu har det blivit bra, det är dags att rida igång henne, Sakta men säkert! Skritta 15min 2ggr om dagen i en vecka, sedna 20min 2ggr om dagen i en vecka till sedan lägga in korta travpass. Detta endast på rakt spår. Om 4 veckor ska man kunna rida mera normalt som ex. volter, flytta och galoppera.
 
Vi ska ta det lugnt och hoppas på att allt går som det ska. Förhoppningsvis böhöver vi inte åka tillbaka dit igen!! :)
 
Sådan lättnad, sken upp som en sol när jag hörde veterinären säga att allt såg bra ut och vi skulle få börja rida igång henne. Känns kanonbra att äntligen få höra det. :) Gud så jag har längtat till detta ögonblick..
 
 
Imorgon ska jag studsa upp ur sängen och slänga mig iväg på cykeln och trampa iväg till stallet för en efterlängtad skritttur med ett STORT leende på läpparna!!! :D ♥
 
 Like this!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0