Min tanke inför morgondagen.

Imorgon ska jag vakna rätt tidigt och inte sova bort hela förmiddagen. Fixa mig iordning för att cykla iväg till stallet för att vara hos minunderbaraste vän! ♥ Hoppas på fint väder, vilket det inte har varit idag.
 
Tänkte träna lite ledarskap och annat skoj i ridhuset innan jag vi tar våran tur på grusvägen/skogen. :) 
Kommer vara med Atla ett antal timmar imorgon, sedan åka hem och vara med min andra älskling. Blir säkert jätte bra! 
 
Kanske skriver mera invecklat imorgon när jag kommit hem ifrån stallet om hur min plan var och om allt gick rätt till. 
 
Godnatt! 
 
 
Du är det finaste jag har! Min kärlek till detta undetbara djur är obeskrivligt, är så glad att jag har min Atla!
 
 
'                                                  
 
Du och jag mot allt, vi ger aldrig upp, vi sammarbetar! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0