Ny vecka.. igen

Hej!
 
Idag är det måndag igen, tiden går näsan för fort tycker jag.. Idag är det skola och sen ska jag träffa Tk på stan och säga adjö till min bror som åker hem till Luleå idag. Senare åker jag nog till stallet och har det bra och tränar Atla.
 
Den här helgen har jag inte gjort så mycket, i fredags skulle jag, min bror och TK gå på bio och se Django unchained men tiden räckte inte till så vi åkte på lördagen istället men när vi väl var där så var det fullt.. Vi gick då till godisland och köpte massa godis och datte oss på bussen påväg hem igen.
 
I går var jag i stallet med mamma, Nicko fick också följa med oss. Jag red barbacka i paddocken och mamma filmade och tog kort. Men har inte bilderna på den här datorn så får lägga in dom en annan dag. =)
 
Atla känndes iallafall bra igår, man blir alltid lika glad när hon gör bra ifrån sig. ♥
 
Nej, nu måste jag fortsätta plugga kommunikation, inte roligt men det måste göras..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0