Godmorgon!

 Heejsan! 
Har hunnit med en del och då har jag inte haft tid att blogga tyvärr.. Därför har jag inte uppdaterat, men blir nog ändring på det. :)
 
Har varit med värdens bästa näst intill varje dag sen jag kom hem från Luleå. 
 
En dag när jag och mamma gick till hagen för att hämta in Atla så  ropade vi på henne och hon satte fart i full galopp mot oss, stannade vid grinden och vänta. haha så söt! :)
 
Allt med Atla verkar bra nu iallafall. Vi har laggt in travpass på rakt spår, är uppe i drygt 20min skritt och 10min trav/tölt. Men idag har det gått änu en vecka så det är dags att öka ut passet änu lite till :)
Är väldigt glaad över att Atla inte verkar ha ont längre att hon inte markerar eller har blivit sämre nu när vi startat igång henne. Allt är på rätt spår nu! :)
 
Tänkte senare berätta om min resa i luleå och lite annat tror jag. :) Men först ska jag äta frukost och lite sånt innan för nu börjar jag bli rätt hungrig.. Höörs! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0