Gårdagen

Hej där!
 
Igår efter skolan åkte jag till stallet, vi hade kvällspasset för att fodra. När jag kom dit tog jag ut och borstade Atla sen fick hon står kvar på gången medans jag mockade och fixade iårdning hennes mat.
Jag tog bara med mig en longeringsspö och gick ner med Atla till paddocken ör att släppa henne lös så hon fick springa av sig lite i den höga snön och för att jag skulle få se hur hon såg ut när hon rör på sig.
 
Allt gick bra och hon sprang så fint efter fyrkantsspåret haha.. Så fort jag säger hooooo och tar upp handen så kommer hon in till mig i mitten.  Men allt såg fint ut och hon vekade nöjd att bara få springa där fritt. 
 
Idag ska Nattis rida, hoppas det går bra. Sen ska hon komma hem till mig så vi får se vad vi hittar på för skoj =)
 
Till helgen tänke jag och mamma åka till stallet när det är ljust ute så kan få fota lite! ;)
 
Min sööta!!
 
 
Usch för denna kyla.. Bilden passar in på dagens väder kan man ju säga... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0