POLIISEN

Hej där!
Har nyss städat och gjort lite fint här i rummet känns bra. ;)
vädret är väl sisådär, hade hoppas på lite mera sol men vädret tyckte inte detsamma märker jag..
Undra vad som händer idag?
Jo, jag ska snart sticka iväg till bussen som ska ta mig hela vägen in till stan. Jag ska sedan möta upp mamma vid polishuset och fixa mig ett pass. Behöver det för att kunna flyga till pappa och när vi ska till Thailand i december! :)
Efter jag har fixat det ska jag förmodligen träffa Nattis men om planen blir bruten ska jag möta upp Tk på stan och sen vet jag inte mera.
Jag får helt enkelt vänta och se vad dagen erbjuder mig för på gott.
Ikväll åker jag även till stallet om tiden räcker till vilket jag hoppas!
Hoppas ni får en bra dag och har fina planer för dagen!
Hejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0