Måndag, hela dagen lång.

Sådär, äntligen landat på stolen. Praktik stod på schemat, hann med en hel del, mocka kolla till ute hästarna, haha så kul alla vill komma fram och gosa samtidigt man blir helt omringad varje gång man går in i hagen! Såå goa!
Tvättat vattenkopparna har jag även gjort och dela & fläta Hrrekurs man (den FINA hingsten). En del utav det jag gjort idag.Efter praktiken var det bara att skynda sig hem och fixa till sig lite fort för att springa iväg till bussen så jag skulle hinna till ung och hämta nytt rec.
Å Tråkigt nog så har jag inga bilder att bjuda på.. 
Resten utav kvällen ska tillbringas med min bästa, massa mys!
Ha det bra, för det ska jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0