Länge sedan..

Ojoj.. Känner att det var ett tag sedan. Plugg och plugg hela dagen lång, men är äntliiiiigen klar! Tycker inte om att jag ska göra allt i sista minuten, det ska det bli ändring på plus min dåliga uppdatering på bloggen..  Ja imorgon ska jag iallafall lyckas redovisa mitt arbete om hästen och ormen som jag gjort. Håller tummarna att det går bra.
Tänkte skriva lite om min häst som förvandlades till en vildhäst för en dag. haha!
I torsdags skulle jag promenera henne och oj så kul hon tyckte det var, kunde inte riktigt gå normalt utan trippade fram och ställde sig på bakbenen emellan åt. Men nu håller hon iallafall alla benen i marken!
Dagen innan alltså i onsdags så skulle jag ock mamma försöka ta bort Stlas stygn, håll aldrig på att få bort dem tillen början.. Men efter en lång stund med mycket om och men så var dem borta! Atla var så duktig så och stod så fint men lite less på att stå still blev hon nog minnsan men himla snäll häst måsta jag då säga att hon är ändå. Mitt hjärta!
Det är inte långt kvar nu iallafall, den 20:de blir det återbesök, så då får vi veta om hon är helt återställd och om vi kan börja sätta igång henne eller så, hoppas det ser bra ut! Idag tog mamma bort bandage också så nu närmar det sig verkligen. 
Så glad hon måste vara att änligen får vara ute, även fast det inte är världens lyx hage, utan bara ett lite fjutt.. ;)
Vackraste! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0