Det var ett tag sen...

Oj, så fort tiden går, jag hinner knappt med att göra någonting alls längre.. Speciellt inte att sitta vid datorn, haha.
Är en hel del i skolan, slutar sent enligt mig plus att man ska hinna med att åka till stallet näst intill varje dag så har inte så mycket tid ut över, tråkigt nog. Ibland är dagarna helt enkelt för korta. Menmen..
Min lördag har  i alla fall varit himla härlig! När jag vaknade i morse kollade jag på en jätte rolig film, vem vet kanske därför jag varit på så glatt humör hela dagen. Hunnit med att städat och Har spelat kort och uno med min kärade TK och även min bror, var trevligt! Vi gjorde också mat efter det å inte vilken mat som hellst häller utan det blev tacos idag, så himla gott! Efter maten vart det också en prommis med Alvida vilket var skönt, att komma ut och röra dig lite!
________________________________________________________________________________________________
Vill också  tala om hur glad jag är över att operationen i onsdags gick bra, veterinären tyckte att prognosen ser bra ut!!! :D
Min underbara häst blir förmodligen bra, hon ska stå på box vila i 2 v. sedan ska styngnen bort och hon får börja promeneras, sedan om 6 v. ska hon på åter besök.
Längtar så mycket tills vi kan komma igång igen!
Första sommaren med atla. Är så glad att jag har henne! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0