Vilket jäkla väder.. Svin kallt ute!

Men men jag tog mig i alla fall iväg ut till stallet och hade med mig mamma som sällskap, vilket aldrig sitter fel.
Ridhuset var också ledigt idag och hade det alldelens för mig själv. :D
Mamma var igår och red Atla då töltade hon henne, så jag gjorde detsamma idag. Vi håller på att öka ridpasset med mera trav och tölt. Atla var idag väldigt fin började med tölten och försökte få henne att trampa under sig så hon blir lättare på framdelen, så att hon får ut sina rörelser. Hennes trav varäven bra, hon längde stegen mycket bra så är riktigt nöjd!
Imorgon ska mamma rida och jag kolla på hur Atla rör sig, spännande!
Resten utav lördagen tänkte jag tillbringa med min ÄLSKLING!
Haha söt bild! ;D
Hoppas eran lördag varit fin trots det kalla värdet!


Kommentarer
Hannah

Fan här är det typ -32 grader.. Fin häst du har föresten =)

2012-02-04 @ 18:14:21
URL: http://rosaacykel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0