Ursäkta för dålig uppdatering..

Helt okey vecka, och härligt nog bara en till kvar innan det blir lov! Lovely!
Har en hel del saker att göra, Måste plugga matte som jag ligger efter i och vi har prov på tisdag.. Har en svenska uppgift att göra klart till på måndag. Plus en engelska uppgift.. USCH!
Mycket att göra på så kort tid enligt mig.. och det ät ju inga roliga saker heller, då jag är bra på att skjuta upp på det..  Haha men ikäll ska jag och mamma iallafall ut till stallet, rida och sedan har vi kvällspasset idag, vilket innebär att vi ska fodra och ge hästar vatten och lite sånt :)
Hoppas ni haft det fint och får en härlig helg! :)
Kanske tar lite kort i stallet senare som kommer upp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0