Snart slut på det roliga..

Nu börjar lovet rulla mot sitt slut.. och våren tar fart!
Har gjort en hel del och inte riktigt haft orken att sitta vid datorn, därför jag inte har kommit mig för att skriva här..
Igår fyllde i alla fall mamma år, så jag och Tk stack iväg till Tuna park för att köpa henne någon fin present till henne och hittade denna fina sak  som vi beslutade oss för att köpa! :)
Här är också lite bilder ifrån min och Nattis ridtur som vi tog i tisdags i det fina vädret!
Jag på Loki ( En i stallet som äger den som var snäll och lånade ut han)
Nattis och Egga!
& en Glad ryttare.. :D
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag åkte Mamma och jag till stallet fixade till atla och borstade henne och lånade även Loki igen, som vi ska få hjälpa till lite med eftersom Atla är skadad. Han är en unghäst och förstår inte riktigt hjälperna så vi får väl se hur det går och hur länge det varar! :)
Vi har nu fått en tid till operationen som kommer att ske den 7de om jag minns rätt.. håller tummarna att allt kommer gå bra för min älskling!!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0