Så lycklig haha! ;)

Första dagen i skolan, vilket var kul att träffa alla men nog var jag himla trött må jag säga.. Igår var det praktik, helt okey!
Efter skolan idag hade jag tänkt att åka till stallet men kände att jag inte orkade, så bestämmde mig för att sova men självklart så kunde jag inte somna bara för det..  Mycket konstigt de där, jag som var så trött. Då bleslöt jag för att följa med mamma till stallet ändå.
Stod och borstade på Atla i boxen på väntan att hovslagaren skulle komma för att ta av Atla skorna då dom inte får vara på under operationen som kommer.
Efter det stod jag utanför boxen och pratar med henne, så från ingenstans kommer hon och ger mig en puss! Åh min lilla bebis, första gången på hela tre år!! Haha blev helt paff.. Sadan fick jag två till! Min älskade häst hon är för go!♥
Nu kommer jag väl ändå kunna somna iaf känner att huvudet knappt hinner med mig längre..
Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0