Duktig tjeeej

Hejsan, har visst glömt att tala om vad som hände igår..
Var duktig och tränade med Tk, så idag har jag ju träningsvärk lite här och var. Men man känner sig så hilma duktig efter man tränat. Min plan är iaf att fortsätta med träningen, nu när inte atla är helt okey måste ju iallafall jag hålla igång.
Min bror fyllde också år igår så blev lite fika! ;I
Hann också med att åka till stallet för att mocka och hälsa på atlan!
Tänker på henne typ hela tiden är så orolig över hur det kommer bli.. Har varit i stallet varje dag sen i fredags. Min lilla älskling hon är ju bara för underbar. Hoppas i djupet av mitt hjärta att hon blir helt okey!! ♥

 

 

Idag har jag också varit hos min plutt och borta och gosat! Sedan kom jag hem och kollade film, och nu tänkte jag tillbringa resten av kvällen med min TK och massa gott!

Ha det bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0