Godmorgon!


Vaknade av att min bror kommer och in och säger åtmig att vaknar men låtsades inte bry mig om det, så iställe sätter han på massa låtar på datorn.. Bestämde mig för att det var lika bra att stiga upp fast jag är lite trött..

Igår kom jag och Jesper min andra bror fram till luleå iallafall och förvånat nog så var tåget tjugo minuter förtidigt! Sådant händer inte ofta brukar typ jämt vara försenat annars..

Vad gjorde vi då, satt hemma hos pappa och bara tog det lugnt, åkte iväg till farmor och praatade och åt vofflor. Bjöd på kaffe gjorde hon också, sedan vidare hem till min moster och kusin. Vi spelade massa spel och bara hade det bra.

Glömde kameran hemma igår när vi var iväg så tyvärr inga bilder, så får bli en annan gång.

Idag ser jag att solen skiner så jag hoppas det heller inte är så kallt ute.. Här finns det då snöööö...
Ne, nu ska jag göra mig lite frukost ha det bra! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0