God kväll!

Hejsan!
Har ni ett bra loov?
Igår hände inte så mycket cama med Tk bara typ ahah och träffade min kusin gick även kollade förbi på hennes mysiga lägenhet. Väldigt fint hade dom.
Idag har jag inte heller haft så mycket för mig, mailat om någrsa sommarjobb så hoppas jag får nått, håller verkligen tummarna för hur ska jag annars klara mig i sommar..  Träffade också Elisabeth vi gick på stan och köpte hårfärg sedan hem till henne och färgade hennes hår. Blev braa! Haha så duktig jag är ;)
Fick även ett påsk ägg av hennes mamma (Pappas Tjej) Så har nyss suttit ock ätit lite från det och kollat tv :)
Just nu väntar jag bara på att tk ska höra av sig, de är väl bra då har jag nått att göra plus att jag saknar min lilla prins ;)
Ha en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0