Yee

Nu blir det att testa på att blogga lite.. Jag har varit sugen på det ett tag nu, men har inte lyckats fixa iordning den. Tror jag satt i drygt två timmar idag för att försöka få ordning på den utan resultat så bad Fannygirl hjälpa till lite. Men min blogg är lite knasig då still mallen är jobbig, haha.. Detta får ialla fall duga för tillfället. Nog om det!
Har haft en chilldag idag, var ut och sprang innan innan frukost! känns härligt, men kondis har jag då inte haha! efter det försökte jag ju som sakt fixa bloggen, tröttnade sedan och kollade klart på en film jag på började igår kväll. Åkte sedan ut till min lilla Atla och gav henne medicin eftorsom hon har blivit halt.. stackarn, men hoppas hon blir frisk snart! Nu sitter jag och vet inte riktigt vad jag ska hitta på för skoj..
Slänger upp en blid på min Älskade häst och en glad Tjej! haha
Ha det bääst!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0