Tjingiling


Då var det snart dax för jullov! Såå underbart, att bara slippa gå upp tidigt och göra vad man vill. Snart är det jul också. Tider bara rusar iväg känns det som.

Min dag har inte vart så speciell. Tog en sväng ut till stallet och skrittade ut på Atla, tänkte rida Yrsa också men klockan hade blivit så mycket så kännde att det var bättre att ta det på fredag.

När jag kom hem hade jag fått lite pengar av pappa & farmor, så snälla!
Begav mig av mot tuna park och åt på max med Tk och jesper följde också med.


Tänkte väl lägga mig och se film snart, så jag kommer mig iväg till nyby imogron då tvåorna ska ha någon show som avslutning innan vi får lov.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0