Stallet för hela slanten

Då var praktiken avklarad. Har inte haft så mycke uppgifter, fixade iording de hästarna som nina skulle longera och medans hon var ute med häst efter häst så passade jag på att mocka och fylla på ny torv där de behövdes. Var sedan dax med en fika paus! Tog sedan ut hästarna som Nina var klar med.
Endel tyckte det var mysigt med lite snöö tror jag ;)


Inte rätt tajming men haha :)

Fyllde på vattenhinkar, gav lunch hö. Fixade iorfning kvällsmatan och blätläggde betforn samt linfrön. Kolla till ute stona och ute hingstarna sen hände det inte så mycket. Innan jag skulle till bussen fick jag en lite pressent som tack av Nina

Väldigt Snällt! :)

Även en liten gåva av Doris ( Ninas mamma) Så snälla med mig. Hihi

Efter praktiken bar jag av till stallet för att fodra, skulle även rida Yrsa, Vilket giick bra!

Bild på henne :D




Måste bara tillägga att när Atla hade ätit upp sitt hö gick jag en promenad med henne, efter en stund stannar hon och sätter mulen i snön och ser precis ut som om när de dricker, sedan märker hon att det inte går och tar en tugga istället hahah så sööt. Stackars plutt jag hade ju glömt ge vatten klart hon är törstig.. Så hon hade väldigt brottom hem! Och Imorgon ska jag äntligen få rida henne igen så jag längtat, fast endast skritta såklart.

Haha långt inlägg men kände att jag hade endel att skriva (a'

C YA!

För övrigt har jag världens bästa storebror vid namn Jesper. Han är min största idol! /GudN^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0