Snart Jul!


Igår åkte min älskade Tk iväg till Gotland.. Hade inget speciellt för mig överhuvudtaget heller därför jag inte orkade blogga nått.


Idag har jag iaf  varit i stallet på morgonen red ut på Yrsa med Karin. Efter det skulle jag ta in Atla men upptäckte att hon haltade lite.. Mamma ringde till vetrinären och som tur var kunde dom skriva ut mera medecin så får vi hoppas att det blir bra.. ''/

När jag kom hem hoppade jag in i duschen och fixade mig iordning innan det var dags att gå iväg till tuna park för stt hinna köpa en julklapp till mammi.

Har även fått min dator tillbaka som varit inne på lagning! så härligt!!! :D Fick bara damp hela tiden när jag var tvungen att använda min gamla som är segare än en snigel...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0