På god väg!


Känner mig nästan frisk, såå UNDERBART!!

Kunnde till och med ta mig ut till stallet idag (hoppas bara på att jag inte blir sjuk igen pgd av vädret!)
Skulle ut till stallet idag för att prata med Cissi angående en ung häst som hon har, men inte riktigt har tid med, så hon har frågat mig om jag möjligtvis har tid och lust att rida hon 3-4 dagar i veckan. Vilket ska bli spännande!
För tackade självklart ja till detta. Hon red henne och berätttade var som är bra på att tänka på när jag rider henne, sedan fick jag testa att rida lite. Hon är en pigg och väldigt arbetsvillig häst. Har tyvärr ingen bild på henne (Yrsa) men det kommer.

Ha det bra så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0