le å va glad

Hejsaaan!
Min blogg är väldigt konstig... Ska försöka fixa till det, eller be någon att hjälpa mig.
Jaha idag vaknade man av att en telefon ringer jätte länge och aldrig slutar.. jobbigt, haha. Men min dag har varit bra hitills! Idrott och matta var det på schemat idag, slutade tio i två, sköönt!!
Tog bussen hem och väckte min käraste (a'
Vi har spelat lite Xbox MW3 haha as kul faktist. :D
Har inget speciellt att göra idag, eftersom mamma åkte ut till hästen. Blir väl mest att mysa lite med pöjken min, ska baka pepparkakor också :D mums!
Så fint med en gran i hemmet! ;)                    Haha sådant som händer när mamma gör flera saker samtidigt ;)
Bilder från igår då vi fixa lite julstämmning ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0