Jäkla Förkylning!

Usch så det jobbigt att vara förkyld, har typ sovit hela dagen..
kollat på lite barnfilmer, vilket jag typ jämt gör när jag är sjuk, det blir så lätt att somna till dem och sen tycker jag om de haha.

Nej jag har absolut inget speciellt att skriva om eftersom jag inte har gjort ett dugg idag. Tråkigt och dålig tajming nu när det är helg och allt.. Får väl hoppas att jag blir frisk snart iaf.

Juste igår när jag var i stallet så stod jag och myste med min underbara häst massor och borstade hon, delade även hennes man, så tjusigt! :)

Nu ska jag äta något sedan lägga mig och försöka sova vilket kanske blir lite svårt..

Höörs!




Blev en bild på Atla bara för hon är så sööt! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0