Helt slut..

Vaknade upp vid 11 tiden, åt frukost och fixa mig iordning för att sedan ta en promenad med mor och mina bröder bort mot tuna park.
Fanns väl inte så mycket.. Men alltid hittar man något! Blev 2st tröjor och lite underkläder, kan alltid vara bra och ha.
Efter det gick jag och Henke min broder vidare till stan för att kika lite där också, resultatet blev att vi gick hem med var sin tröja till! haha..
När jag väl hade kommit hem och käkat lite var det dags igen att ge sig av ännu en gång fast bort till stallet för att ge Atla medicin..
Fick sällskap av min vän Nattis! Hon följde även med mig hem efter, vi satt och snackade om lite allt möjlig.
Lång dag med mycket gjort, ska lägga mig och koppla av  med en film och ringa min älskling!
Tjingiling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0