Gott det luktar!

Vilken morgon jag fick idag, vaknade typ kvart i tolv när jag skulle vart i stallet halv ett.. blev att slänga i sig frukosten och ta en spring tur till bussen så var där till klockan ett i stället. Red ut på Yrsa med Karin, skojigt Yrsa var pigg och nöjd! Borstade på Atla och gav henne medicinen, hon känndes inte lika svullen i benet idag. Vill att hon ska bli bra snaart!!
Efter stallet kom jag hem och duschade, åt mat sedan fixade mig klar för att få besök utav nattis och en vovve. haha, Helt galen hund! ;)
Vi skulle senare följa med min bror till affären och på vägen hem var det så himla fult Haha
Henke: Fan vad gott det luktar känner ni? Någon som eldar.
Vi: Aa, jag känner!
Henke: Men vad fan det brinner ju!
Jag: Vafan, Vi måste ju ringa efter en brandbil!!!
Henke: Är du dum eller man kan ju inte ringa för en sån liten brand! Så här gör man bara.
Haha så fult, så stampar han på det och lägger blöta löv över och stampar lite till sedan är det släckt
Det brann i en liten buske.. Vem fan tänder eld helt random på en buske?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0