Dagen

Hejhopp!

Sitter här hemma och gör ingenting kan man säga, funderar på att hoppa in i duschen sedan se på någon film typ, vore skönt, är rätt så trött...

Idag har vi vart på nyby, skulle rida ett dressyr pogram och jag hade helt glömt bort att kolla igenom det så jag kunde det, men det fixade sig ändå som tur var! Tyckte det var rätt så kul ändå, rida ensammen och på ett lite annorlunda sätt än vanligt och med lite julmusik samtidigt. Gick rätt så bra för min del förutom att så fort jag la bort spöt för att börja rida pogramet så tappar hästen bjudningen.. han somvar så pigg innan..
Men men, haha juste innan vi slutade blev pet typ kladdkaka tårta av nått slag för förra gången var det en tjej som ramlade av haha så var niiice!

Nu ska jag kila!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0